Andra dagen, stark mat och fler galna resor - SOFIE
Hej!

Ledsen för att jag inte skriver så mycket men det finns inte tid. Mesta tiden är vi ute på stan och upptäcker men även när vi är hemma så är min familj supergullig och pratar med mig hela tiden. Jag vill inte missa någonting - även om det är för att hålla er uppdaterade. Sorry :(

Igår var vi som sagt på lunch. Det var gott man kan inte påstå att jag åt supermycket. Hemma hos familjen lagar de speciell mat till mig utan så mycket kryddor för att jag ska kunna äta saker utan att brännas till döds från insidan - återigen bevis på hur underbara de är. Men ute på resturanger är det riktig indisk mat och då är det hur starkt som helst. Julia är modig och provar ändå men jag är för rädd om min tunga för det.

Efter lunchen gick vi till några butiker för att shoppa även om det slutade med att jag ändå inte köpte något.
 

En sak som är väldigt annorlunda mot hemma är hur mycket färger de har på sig. Inte bara deras kläder utan hela staden är mycket mer färgglad än Stockholm. Underbart!

Måste bara säga att vi åkte "auto" också. Det är som en liten mopedbil. Det var läskigt och superkul men var härdad efter taxiresan i lördags så allt gick bra.

Okej, hinner inte skriva mer just nu. Nu ska vi ut igen! Ingen aning om vart - men blir säkert super.

Hörs senare!

Sofie